Tuesday, March 24, 2015

First pair of socks!

Bonjour!

For reasons unknown to me, knitting socks always seemed kind of scary.  I was never traumatized by sock puppets...we wear socks at home... I have two feet...  Anyways,  my sock knitting phobia is a thing of the past!!! Littlest lady is the proud owner (depends when you ask!) of my first pair of socks! Woohoo!! :)

Pour une raison quelconque, l'idée de tricoter des bas m'a toujours fait un peu peur.  Aucune idée pourquoi... je n'ai jamais eu d'accident causé par des bas... je n'ai pas peur des marionnettes... j'ai deux pieds... De toute façon, cette période est révolue! Petite Poulette est la fière propriétaire de la première paire de bas tricotée de mes blanches mains!!


Toasty toes!
De petits orteils au chaud!



I used Susan B. Anderson's sock pattern available on her blog: super easy to follow! 
 
J'ai utilisé le patron de Susan B. Anderson disponible sur son blogue (en anglais seulement).


 
 
Have a great day!
Bonne journée!

No comments:

Post a Comment