Wednesday, May 1, 2013

Time flies!

So many crafts in the past year and so little pictures... I really have to control myself and take a least one picture before I send them to their new homes to be cuddled by chocolatey mouths and sticky fingers!  Still, some stayed long enough to have their picture taken!
J'ai fait tellement de choses dans la dernière année et j'ai tellement peu pris de photos... je crois que c'est une maladie... Il faut vraiment que je me contrôle et que je prenne au moins une photo avant de les envoyer se faire câliner par des petites bouches pleine de chocolat et des petits doigts collants!


A cute little fox hat for a very cute little lady
Un petit renard pour une très jolie petite poulette (!)


A little bunny
Un petit lapin



Avalanche / Conrad had a little brother (well actually, he had two, but that's another story!)!
Avalanche / Conrad a eu un petit frère (en fait deux, mais l'autre a été posté!)


Carl the friendly Sasquatch
Carl le gentil Sasquatch


 
 
Chicken rattle!!
Un poulet-hochet!!
 
 
Some work in progress;
Des projet en cours;


Can you guess what they'll be?
Mais qu'est-ce que ce que?
 

Their ears are waiting to be attached, more photos soon!
Leurs oreilles seront accrochées sous peu!

Have an awesome sunny day!
 Bonne journée ensoleillée!




No comments:

Post a Comment